prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj elektronskih medija na uspješnost pregovaranja u hrvatskog glazbenoj industriji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj elektronskih medija na uspješnost pregovaranja u hrvatskog glazbenoj industriji
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:192:634414

Malnar, Zoran
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Malnar, Z. (2020). Utjecaj elektronskih medija na uspješnost pregovaranja u hrvatskog glazbenoj industriji (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:634414

Malnar, Zoran. "Utjecaj elektronskih medija na uspješnost pregovaranja u hrvatskog glazbenoj industriji." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:634414

Malnar, Zoran. "Utjecaj elektronskih medija na uspješnost pregovaranja u hrvatskog glazbenoj industriji." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:634414

Malnar, Z. (2020). 'Utjecaj elektronskih medija na uspješnost pregovaranja u hrvatskog glazbenoj industriji', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:634414

Malnar Z. Utjecaj elektronskih medija na uspješnost pregovaranja u hrvatskog glazbenoj industriji [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:634414

Z. Malnar, "Utjecaj elektronskih medija na uspješnost pregovaranja u hrvatskog glazbenoj industriji", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:634414