Reicher, N. (2024). Marketinško komuniciranje u turizmu - brendiranje turističke atrakcije na primjeru krstarenja Jadranom (Master's thesis). Zagreb: Catholic University of Croatia. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:164209
Reicher, Nika. "Marketinško komuniciranje u turizmu - brendiranje turističke atrakcije na primjeru krstarenja Jadranom." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:164209
Reicher, Nika. "Marketinško komuniciranje u turizmu - brendiranje turističke atrakcije na primjeru krstarenja Jadranom." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:164209
Reicher, N. (2024). 'Marketinško komuniciranje u turizmu - brendiranje turističke atrakcije na primjeru krstarenja Jadranom', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:164209
Reicher N. Marketinško komuniciranje u turizmu - brendiranje turističke atrakcije na primjeru krstarenja Jadranom [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2024 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:164209
N. Reicher, "Marketinško komuniciranje u turizmu - brendiranje turističke atrakcije na primjeru krstarenja Jadranom", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:164209