Title Pripremljenost Veleučilišta Velika Gorica na kriznu komunikaciju
Title (english) Readiness of the University of Applied Sciences Velika Gorica for crisis communication
Author Ana Mirenić
Mentor Ivan Tanta (mentor)
Granter VERN University Zagreb
Defense date and country 2017-11-16, Croatia
Scientific / art field, discipline and subdiscipline SOCIAL SCIENCES Economics
Abstract Komunikacija je temeljna i polazišna točka za razvoj dobrih međuljudskih odnosa koji, među ostalim, donose poslovni uspjeh, razvoj i rast svake organizacije te sprječavaju razvoj negativnih utjecaja kojima smo podložni ukoliko nemamo jasnu komunikacijsku strategiju. Krizne situacije su nepredvidive, događaju se svima, no važno je znati na njih pravovremeno i pravilno odgovoriti.
U ovom diplomskom radu analizirat će se stanje unutarnje i vanjske komunikacije na Veleučilištu Velika Gorica će se pokušali pronaći odgovori na pitanja koje sve probleme loša komunikacija može izazvati i što iz takvih problema proizlazi, i to kroz ankete s djelatnicima Veleučilišta. S vanjskim dionicima se, kroz intervjue, pokušala objasniti njihova percepcija suradnje s Veleučilištem Velika Gorica.
Stoga je fokus rada na komunikaciji prije krize te procjena kapaciteta organizacije za eventualno suočavanje s kriznom situacijom. Ankete su pokazale da su unutarnji dionici - djelatnici vrlo nezadovoljni kvalitetom unutarnje komunikacije, dok su suradne ustanove itekako zadovoljne radom i odnosima s Veleučilištem Velika Gorica. Vanjska je komunikacija, stoga, u odnosu na unutarnju, puno uspješnija te, za sada, daje zadovoljavajuće rezultate.
U radu će se ponuditi i plan kriznog komuniciranja ustanove te objasniti značaj dobro pripremljenog kriznog komuniciranja koje omogućuje tvrtki, ne samo uspješno prevladavanje krize, nego i jačanje njezina ugleda, zahvaljujući javnoj pozornosti i kvalitetnim odnosima s javnošću.
Abstract (english) Communication is a fundamental and starting point for the development of good interpersonal relationships that, among other things, bring the business success, development and growth of each organization and prevent the development of negative impacts we are subject to unless we have a clear communication strategy. Crisis situations are unpredictable, they happen to everyone, but it is important to know them timely and correctly.
In this graduate thesis, the state of internal and external communication at The University of Applied Sciences Velika Gorica will be analyzed to find answers to the questions that all the problems of bad communication can cause and what emerges from such problems, through surveys with the staff of the Polytechnic. Through external interviews, they tried to explain their perception of cooperation with The University of Applied Sciences Velika Gorica.
Therefore, it is the focus of work on pre-crisis communication and assessment of the organization's capacity to deal with a crisis situation. Surveys have shown that internal stakeholders – the employees are very dissatisfied with the quality of internal communication, while the co-operation institutions are highly satisfied with the work and relationships with The University of Applied Sciences Velika Gorica. External communication, therefore, in relation to the internal, is much more successful and, for the time being, gives satisfactory results.
The paper will also offer a crisis communication plan for the institution and explain the importance of well-prepared crisis communication that enables companies not only to successfully overcome the crisis but also to strengthen its reputation, thanks to public attention and high quality public relations.
Keywords
unutarnja komunikacija
krizna komunikacija
unutarnji dionici
vanjski dionici
plan kriznog komuniciranja
Veleučilište Velika Gorica
Keywords (english)
Internal Communication
Crisis Communication
Internal Shares
External Shares
Crisis Communication Plan
The University of Applied Sciences Velika Gorica
Crisis Communication Plan
Language croatian
URN:NBN urn:nbn:hr:146:710975
Study programme Title: Managing Business Communication Study programme type: professional Study level: specialist graduate Academic / professional title: stručni/a specijalist/specijalistica upravljanja poslovnim komunikacijama (stručni/a specijalist/specijalistica upravljanja poslovnim komunikacijama)
Type of resource Text
File origin Born digital
Access conditions Access restricted to students and staff of home institution
Terms of use
Created on 2017-11-29 12:52:58