pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn erf:1464,thesis,"Tranzicija dječaka s autizmom iz posebnog u redovni vrtić - prikaz slučaja","Haničar, Elizabeta",,,,,,,, ufri:1400,thesis,"Pozicioniranje i doživljaj odgajateljskih profesionalnih uloga i odgovornosti u radu s djecom u jaslicama","Žulić, Lea",,,,,,,, ufri:1401,thesis,"Samoprocjena psihofizičkoga zdravlja roditelja djeteta s poremećajem iz spektra autizma","Rogović, Tamara",,,,,,,, ufri:1390,thesis,"Strategije odgajatelja za poticanje roditeljske uključenosti","Vorkapić, Vinka",,,,,,,, ufri:1381,thesis,"Učiteljske vještine savjetovanja u profesionalnoj komunikaciji s roditeljima","Keranović, Tira Diandra",,,,,,,, ufri:1371,thesis,"Ritam - element života i rada u waldorfskom dječjem vrtiću","Juran, Doris",,,,,,,, ufri:1351,thesis,"Prijelazi iz obitelji u vrtić i prilagodbe tijekom pandemije koronavirusne bolesti","Nogić, Jelena",,,,,,,, ffri:3528,dissertation,"Kompetencije učitelja za poučavanje učenika s disleksijom","Martan, Valentina",,,,,,,, erf:1095,thesis,"Rana intervencija djece s oštećenjem sluha","Poljak, Marija",,,,,,,, ufri:967,thesis,"Percepcija pružanja podrške roditeljima iz perspektive različitih dionika","Feltrin, Natalija",,,,,,,, ufri:968,thesis,"Učinci aktivnosti u prirodi na neuropsihološke razvojne pokazatelje djece rane i predškolske dobi","Lovrić, Natalija",,,,,,,, ufri:917,thesis,"Odgajateljska percepcija pružanja savjetodavne podrške roditeljima","Moguš, Anamarija",,,,,,,, ufri:912,thesis,"Osnaživanje odgajatelja za interkulturalne vrijednosti: implikacije za profesionalni razvoj i vođenje odgojno-obrazovne ustanove","Pavić, Matea",,,,,,,, ufri:918,thesis,"Strategije podrške djeci u riziku socijalne isključenosti","Kleščić, Iva",,,,,,,, ufri:914,thesis,"Uloga odgajatelja u razvoju inkluzivnih i interkulturalnih vrijednosti","Starčević, Kristina",,,,,,,, ufri:915,thesis,"Karakteristike prijelaza iz obitelji u dječji vrtić kod djeteta s posebnim potrebama","Žulić, Lea",,,,,,,, ufri:921,thesis,"Podrška djeci u riziku socijalne isključenosti","Hrelja-Astalić, Korina",,,,,,,, ufri:916,thesis,"Relacijska pedagogija: profesionalno oblikovanje odnosa s djecom u dječjim vrtićima","Petrić, Terezija",,,,,,,, ufri:922,thesis,"Relacijska pedagogija: profesionalno oblikovanje odnosa s djecom u dječjim vrtićima","Petrić, Terezija",,,,,,,, erf:930,thesis,"Rano usvajanje znakovnog jezika - uloga položaja obrva u gramatici hrvatskog znakovnog jezika","Mustafić Petrović, Šeila",,,,,,,, ufri:799,thesis,"Kako odgajatelji vide odgajateljski par","Jedrejčić, Lucija",,,,,,,, ufri:796,thesis,"Odgojni stilovi roditelja potencijalno darovite djece - iz perspektive djece i roditelja","Gašparec, Mateja",,,,,,,, ufri:801,thesis,"Perspektiva odgajatelja o odrednicama dobrobiti djece tijekom prijelaznih životnih perioda","Ljevar, Lorena",,,,,,,, ufri:765,thesis,"Pomoćnik u nastavi u radu s učenicom s poremećajem iz spektra autizma: Prikaz slučaja","Eleta Barišić, Paula",,,,,,,, ufri:795,thesis,"Različiti terapijski pristupi za djecu s poremećajem iz spektra autizma","Čabraja, Dora",,,,,,,, ufri:741,thesis,"Feminizacija odgajateljske profesije","Nogić, Jelena",,,,,,,, ufri:742,thesis,"Strategije poučavanja djece predškolske dobi s poremećajem iz spektra autizma","Štritof, Iva",,,,,,,, ufri:734,thesis,"Kompetentnost odgajatelja pri pružanju savjetodavne podrške roditeljima","Klišanić, Anamarija",,,,,,,, ufri:645,thesis,"Mitovi o kreativnosti: kako odgajatelji percipiraju kreativnost?","Draščić, Sanja",,,,,,,, ufri:626,thesis,"Percepcija učitelja i edukacijskih rehabilitatora o dostupnoj podršci u obrazovanju učenika s poremećajima iz autističnoga spektra","Šoštarić, Ines",,,,,,,, ufri:308,thesis,"Samoprocijenjene kompetencije odgajatelja u primjeni razvojne biblioterapije","Hrestak, Mateja",,,,,,,, ufri:326,thesis,"Povezanost motoričke igre i koordinacije u djece s poteškoćama u razvoju","Šolaja, Snježana",,,,,,,, ufri:228,thesis,"Likovno izražavanje ljevaka i dešnjaka rane i predškolske dobi","Jedrejčić, Lucija",,,,,,,, medri:2053,"journal article","UTJECAJ PREHRAMBENOG MODELA I POLIMORFIZMA C677T METILENTETRAHIDROFOLAT REDUKTAZE NA RAZINU HOMOCISTEINA U PLAZMI MEĐU ZDRAVIM VEGETARIJANCIMA I OMNIVORAMA","Zec Sambol, Silvija; Obrovac Glišić, Maja; Marković Bašić, Nina; Dvornik, Štefica; Grahovac, Blaženka; Skočić Mihić, Sanja; Štimac, Davor",,,,,,,, ufri:171,thesis,"Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje","Čabraja, Marina",,,,,,,, ufri:199,thesis,"Likovno izražavanje djece s teškoćama","Kailer, Dušica",,,,,,,, ufri:220,thesis,"Priča koja pomaže u nastavi i izvannastavnim aktivnostima u primarnom obrazovanju","Bravarić, Lucija",,,,,,,, ufri:198,thesis,"Etička pitanja odgajatelja u procesu savjetovanja roditelja djece s teškoćama","Jukić, Vedrana",,,,,,,, ufri:174,thesis,"Evaluacija potencijalne kreativnosti i divergentnog mišljenja","Žigo, Mateja",,,,,,,, ufri:202,thesis,"Odgajateljeva percepcija roditeljske uključenosti u savjetovanje","Petrov, Bruna",,,,,,,, ufri:170,thesis,"Učiteljeva primjena strategija u upravljanju razrednom disciplinom","Šturbek, Andrea",,,,,,,, ufri:139,thesis,"Obilježja senzornoga profila djece s teškoćama senzorne integracije","Babić, Silvia",,,,,,,, ufri:142,thesis,"Važnost artikulacije u razvoju komunikacijske kompetencije djece rane i predškolske dobi","Đanović, Tamara",,,,,,,, ufri:183,thesis,"Motivacija za postignućem i školski uspjeh učenika","Magdić, Tina",,,,,,,, ufri:221,thesis,"Samoprocijenjene kompetencije studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja za savjetovanje roditelja","Grubica, Paola",,,,,,,, ufri:159,thesis,"Stručne intervencije u regulaciji ponašanja: prikaz slučaja","Bacinger, Sarah",,,,,,,, ufri:191,thesis,"Obilježja djece polaznika ljetnih kampova: Kros-kulturalna usporedba temperamenta, psihičke otpornosti i optimizma","Cikač, Tea",,,,,,,, ufri:185,thesis,"Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije","Dobranić, Adela",,,,,,,, ufri:187,thesis,"Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om","Vrućina, Matea",,,,,,,, ufri:214,thesis,"Spolne razlike u procijenjenim simptomima učenika s ADHD-om","Vrućina, Anita",,,,,,,, ufri:166,thesis,"Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces","Ezgeta, Ivana",,,,,,,, ufri:133,thesis,"Mapa profesionalnog razvoja kao alatka uvođenja pripravnika u odgajateljsku profesiju","Kličić, Luana",,,,,,,, ufri:134,thesis,"Percepcija odgajatelja o partnerstvu s roditeljima","Đuranović, Ksenija",,,,,,,, ufri:135,thesis,"Pregled istraživanja učinkovitosti programa za poticaj neurokognitivnog razvoja djece rane i predškolske dobi","Nestorović, Edina",,,,,,,, ufri:132,thesis,"Udruge odgajatelja u Hrvatskoj: obzori novog profesionalizma odgajatelja","Donada, Ana",,,,,,,, ufri:78,thesis,"Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?","Prović, Petra",,,,,,,, ufri:66,thesis,"Metrijska svojstva skala za mjerenje kapaciteta vrtića za rad s obiteljima u riziku","Matovina, Martina",,,,,,,, ufri:85,thesis,"Roditeljska procjena ponašanja u sukobima","Nikolić, Ana-Katarina",,,,,,,, ufri:71,thesis,"Uloga obogaćenog okruženja za neurokognitivni razvoj djeteta u predškolskoj ustanovi","Petković, Jasmina",,,,,,,, ufri:67,thesis,"Konstrukcija mjera za analizu provedbe adaptacije djece na vrtić","Pauletić, Ivana",,,,,,,, ufri:104,thesis,"Programi za razvoj socioemocionalne kompetentnosti djece u Dječjem vrtiću ""Rijeka""","Peranić, Glorija",,,,,,,, ufri:113,thesis,"Roditelji i slikovnica: čimbenici jezično - komunikacijskog razvoja djece rane i predškolske dobi","Malović, Ivana",,,,,,,, ufri:111,thesis,"Socijalna kompetentnost osoba s Down sindromom","Finzir, Martina",,,,,,,, ufri:107,thesis,"Intraobiteljska dinamika odgojne uloge roditelja","Stanić, Lorena",,,,,,,, ufri:92,thesis,"Partnerstvo roditelja i odgajatelja - perspektiva roditelja","Blašković, Nikolina",,,,,,,, ufri:100,thesis,"Profesionalno sagorijevanje odgajatelja u inkluzivnim okruženjima","Josipović, Martina",,,,,,,, ufri:34,thesis,"Dobrobit inkluzije: roditeljska perspektiva","Barbiš, Elizabeta",,,,,,,, ufri:16,thesis,"Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi","Barković-Loci, Eva",,,,,,,, ufri:41,thesis,"Mišljenja učitelja o učenicima s deficitom pažnje/hiperaktivnim poremećajem (ADHD)","Kehonjić, Selma",,,,,,,, ufri:43,thesis,"Uvjerenja učitelja o disleksiji","Matošević, Andreja",,,,,,,, ufri:36,thesis,"Čimbenici profesionalnog sagorijevanja učitelja u inkluziji","Bogdanović, Nikol",,,,,,,, ufri:12,thesis,"Cjeloživotno učenje i obrazovanje odgajatelja - primjena obrazovne biografije","Stojšić, Silvija",,,,,,,, ufri:59,thesis,"Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja","Brajdić, Tihana",,,,,,,, ufri:4,thesis,"Odgajateljeva percepcija inkluzije djece s autizmom","Barać, Petra",,,,,,,, ufri:19,thesis,"Povezanost odgajateljeve percepcije procesa savjetovanja s profesionalnim sagorijevanjem","Brgić, Sara",,,,,,,, ufri:10,thesis,"Sposobnosti i poteškoće predškolske djece u odnosu na njihov temperament","Slaviček, Maja",,,,,,,, ufri:57,thesis,"Stanje i perspektive unaprjeđivanja kontinuiranoga profesionalnog obrazovanja odgajatelja","Marijan, Lucija",,,,,,,, ufri:11,thesis,"Teškoće s mokrenjem predškolske djece različita temperamenta","Srdić, Duška",,,,,,,,