pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efri:4713,thesis,"Marketing malih poduzeća iz sektora turizma na društvenim mrežama Instagram i Facebook","Šimatović, Nino",,,,,,,, efri:4368,thesis,"Utjecaj elemenata dizajna na emocionalna stanja potrošača i namjeru kupnje u web trgovini s proizvodima široke potrošnje","Sertić, Barbara",,,,,,,, efri:4362,thesis,"Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda","Ivančić, Sara",,,,,,,, efri:4366,thesis,"Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje","Markuš, Magdalena",,,,,,,, efri:4364,thesis,"Čimbenici koji utječu na privlačnost poslodavca i namjeru zapošljavanja kod budućih zaposlenika","Jajčević, Petra",,,,,,,, efri:4697,thesis,"Karakteristike potrošača povezane s odabirom potpuno održive trgovine","Borak, Lorena",,,,,,,, efri:4671,thesis,"Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki","Matković, Vilma",,,,,,,, efri:4640,thesis,"Istraživanje imidža turističke destinacije - otok Lošinj","Glavan Vlaisavljević, Hannah",,,,,,,, efri:4634,thesis,"Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje","Bartolović, Mateja",,,,,,,, efri:4144,"journal article","ALL THAT GLITTERS IS NOT GOLD: BEYOND ONLINE HOTEL REVIEWS","First Komen, Ivana; Vujičić, Maja",,,,,,,, efri:3949,thesis,"Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda","Širola, Anita",,,,,,,, efri:3946,thesis,"Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje","Sambolek, Filip",,,,,,,, efri:3933,thesis,"Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta","Bogdanović, Korina",,,,,,,, efri:4105,thesis,"Brendiranje Sisačko-moslavačke županije kao poželjne destinacije za mlade obitelji","Čačić, Renato",,,,,,,, efri:3719,"journal article","Prirodno tradicionalni ili tradicionalno prirodni – istraživanje koncepata prirodno i tradicionalno u marketinškim istraživanjima","First Komen, Ivana; Grgurić Čop, Nina",,,,,,,, efri:3683,thesis,"Učinak regije podrijetla i regionalne oznake kvalitete na percepciju kvalitete i namjeru plaćanja prehrambenih proizvoda","Stilinović, Karla",,,,,,,, efri:3230,thesis,"Interni marketing - Istraživanje zadovoljstva radom od kuće u Primorsko-goranskoj županiji","Radić, Mirko",,,,,,,, efri:3233,thesis,"Namjera hrvatskih turista da odsjednu u zelenim hotelima prema proširenom TPB modelu","Vukosavljević, Aleksandra",,,,,,,, efri:3226,thesis,"Percepcija potrošača o sigurnosti prirodnih prehrambenih proizvoda","Milinović, Nives",,,,,,,, efri:3221,thesis,"Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju","Kosovac, Melanie",,,,,,,, efri:3228,thesis,"Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta","Novak, Martin",,,,,,,, efri:3571,thesis,"Profil potrošača organske kozmetike","Kos, Magali",,,,,,,, efri:3411,dissertation,"Pokretači i ishodi potrošačeva angažmana sa sportskim klubovima na društvenim mrežama","Marčinko Trkulja, Željka",,,,,,,, efri:3556,thesis,"Analiza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6","Ocvirk, Ana",,,,,,,, efri:3552,thesis,"Dvosmislenost i konflikt uloge influencera","Živković, Biljana",,,,,,,, efri:3547,thesis,"Profil potrošača organskih proizvoda","Jekić, Matea Mirjam",,,,,,,, efri:3426,thesis,"Utjecaj boje pri kupnji električnog automobila","Kapetanović, Lovro",,,,,,,, efri:3371,thesis,"Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja","Bašić, Ivona",,,,,,,, efri:3358,thesis,"Prilagodba ponude fast food restorana trendovima u prehrani i odgovor potrošača","Vidačković, Josipa",,,,,,,, efri:3051,thesis,"Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene","Muždeka Prodanović, Adriana",,,,,,,, efri:3283,thesis,"Uloga dizajna pakiranja u zavaravajućem oglašavanju organskih proizvoda","Volarić, Iva",,,,,,,, efri:3613,"journal article","Conscious food choices – differences between perceived benefits and willingness to pay for different product types","First Komen, Ivana; Grgurić Čop, Nina; Puškarić, Antonija",,,,,,,, efri:3050,thesis,"Utjecaj ljekarnika pri donošenju odluke o kupnji bezreceptnog proizvoda","Šare, Antonio",,,,,,,, efri:2920,thesis,"Usporedba uspješnosti Google Ads oglasa na pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži","Brusić, Bartol",,,,,,,, efri:2919,thesis,"Ušteda vremena i novca korištenjem online bankarstva","Banušić, Nina",,,,,,,, efri:2561,thesis,"Analiza stavova potrošača o održivoj potrošnji","Štefančić, Maja",,,,,,,, efri:2555,thesis,"Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga","Dozet, Maja",,,,,,,, efri:2558,thesis,"Motivacija korisnika za sudjelovanje u ekonomiji dijeljenja - utjecaj na zadovoljstvo i namjeru korištenja","Jurić, Andrea",,,,,,,, efri:2557,thesis,"Povjerenje korisnika u uslugu e-bankarstva","Janković, Alma",,,,,,,, efri:2556,thesis,"Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram","Hajdinjak, Antonia",,,,,,,, efri:2559,thesis,"Usporedba percepcije poduzetničkog rizika generacije Z i Y","Olujić, Carla",,,,,,,, efri:2548,thesis,"Istraživanje percepcije potrošača o lokalnoj i ekološkoj hrani","Skender, Sandra",,,,,,,, efri:2546,thesis,"Motivacija mikro i malih poduzeća za doniranje udruga socijalne i humanitarne djelatnosti","Sarađen, Ivan",,,,,,,, efri:2545,thesis,"Percepcija lokalnog stanovništva o ponudi turističkih destinacija u Istri","Samac, Elena",,,,,,,, efri:2542,thesis,"Prihvaćanje i korištenje usluga Netflix-a","Mandić, Monika",,,,,,,, efri:2515,thesis,"Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača","Kolarić, Katarina",,,,,,,, efri:2517,thesis,"Povezanost obogaćivanja ponude kuća za odmor i oduševljenja gosta","Pečenković, Dolores",,,,,,,, efri:2511,thesis,"Stav studenta Sveučilišta u Rijeci o imidžu Rijeke kao turističke destinacije","Badurina-Dudić, Nikolina",,,,,,,, efri:2512,thesis,"Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača","Božičević, Mario",,,,,,,, efri:2518,thesis,"Učinak sidrenja u oblikovanju ponude usluga","Šćira, Antonija",,,,,,,, efri:2519,thesis,"Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr","Zornada, Patrick",,,,,,,, efri:2888,thesis,"Faktori od utjecaja na imidž i reputaciju influencera","Prajz, Paola",,,,,,,, efri:2875,thesis,"Faktori od utjecaja na povjerenje influenceru","Dočkal, Nikolina",,,,,,,, efri:2873,thesis,"Utjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke","Brajković, Josip",,,,,,,, efri:2463,thesis,"Istraživanje percipirane kvalitete i zadovoljstva uslugama mobilnog bankarstva","Cvitković, Krešimir",,,,,,,, efri:2461,thesis,"Povjerenje žena u mobilne aplikacije za praćenje reproduktivnog zdravlja","Barać, Sara",,,,,,,, efri:2472,thesis,"Senzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama","Skupnjak, Dora",,,,,,,, efri:2460,thesis,"Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija","Baldigara, Valentina",,,,,,,, efri:2465,thesis,"Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda","Jakovljević, Andrea",,,,,,,, efri:2473,thesis,"Utjecaj fizičkog okruženja i organizacijske kulture dentalne poliklinike na zadovoljstvo i namjeru potrošača","Tomljenović, Andrea",,,,,,,, efri:2469,thesis,"Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom","Marušić, Monika",,,,,,,, efri:2679,thesis,"Specifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe","Ivkić, Dajana",,,,,,,, efri:2430,thesis,"Tko koga prati - povezanost karakteristika influencera s uključenosti njegovih pratitelja","Brkljačić, Ivana",,,,,,,, efri:2431,thesis,"Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja","Kaić, Anna",,,,,,,, efri:2253,thesis,"Glazbene navike i identitet generacija Y i Z","Ćustić, Anita",,,,,,,, efri:2242,thesis,"Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji","Lilek, Manuela",,,,,,,, efri:2126,thesis,"Marketing u turizmu - elementi nezaboravnog turističkog doživljaja","Gavrić, Ana",,,,,,,, efri:2128,thesis,"Percepcija ponude usluge u salonima ljepote - istraživanje utjecaja boja","Kopjar, Lucija",,,,,,,, efri:2124,thesis,"Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda","Bortek, Ivana",,,,,,,, efri:2132,thesis,"Utjecaj dizajna, osoblja i obogaćene ponude na posjećenost štanda","Marčan, Katarina",,,,,,,, efri:2136,thesis,"Utjecaj mikro influencera u kampanjama","Mihaljević, Ivana",,,,,,,, efri:2243,thesis,"Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje","Martinac, Janko",,,,,,,, efri:2144,thesis,"Zdrave prehrambene navike potrošača i zeleni proizvodi","Udiljak, Marina",,,,,,,, efri:2230,thesis,"Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement","Volarić, Karlo",,,,,,,, efri:2092,thesis,"Istraživanje ponude na tržištu - usporedba tradicionalnih i novih oblika maloprodaje","Kufek, Lea",,,,,,,, efri:2085,thesis,"Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda","Čiča, Iva",,,,,,,, efri:2097,thesis,"Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda","Puškarić, Antonija",,,,,,,, efri:2106,thesis,"Svijest potrošača o iskorištavanju životinja u industrijama","Trbojević, Andrea",,,,,,,, efri:2096,thesis,"Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike","Posavec, Maja",,,,,,,, efri:2090,thesis,"Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača","Frankulin, Matea",,,,,,,, efri:2102,thesis,"Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM","Šegulja, Vedrana",,,,,,,, efri:2087,thesis,"Zadovoljstvo kupaca programima lojalnosti u drogerijama","Dabac, Marija",,,,,,,, efri:2100,thesis,"Čimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata","Rupčić, Ivana",,,,,,,, efri:2223,thesis,"Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda","Hohnjec, Marijana",,,,,,,, efri:2191,thesis,"Competitive advantage of small stone producers","Benčić, Teuta",,,,,,,, efri:2210,thesis,"Profil potrošača organske hrane u Sisačko-moslavačkoj županiji","Vukosavljević, Aleksandra",,,,,,,, efri:2199,thesis,"Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača","Kristić, Barbara",,,,,,,, efri:2200,thesis,"Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda","Levicki, Bianka",,,,,,,, efri:1964,thesis,"Spremnost na kupnju organske hrane obzirom na stavove i profil potrošača","Pandurić, Filip",,,,,,,, efri:1919,thesis,"Razlozi kupovine i izbjegavanja kupovine organske hrane u Hrvatskoj","Bembić, Aurora",,,,,,,, efri:1792,thesis,"Analiza učinka posjedovanja u segmentu fizičkih proizvoda i usluga","Klarić, Mia",,,,,,,, efri:1796,thesis,"Problematika bacanja hrane s aspekta mladih potrošača","Šeškar, Ema",,,,,,,, efri:1639,thesis,"Impulzivno trošenje dobivenog novca","Mulc, Dominik",,,,,,,, efri:1642,thesis,"Istraživanje zadovoljstva i lojalnost sudionika Riječkog karnevala","Pleša, Nikolina",,,,,,,, efri:1637,thesis,"Povezanost osobnih vrijednosti i etnocentrizma","Marković, Janja",,,,,,,, efri:1648,thesis,"Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa","Sinčić, Katarina",,,,,,,, efri:1635,thesis,"Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju","Košara, David",,,,,,,, efri:1641,thesis,"Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda","Pavlović, Elizabeta",,,,,,,, efri:1647,thesis,"Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća","Sardelić, Loris",,,,,,,, efri:1631,thesis,"Vođe mišljenja - mikro influenceri na društvenim mrežama","Androić, Lana",,,,,,,, efri:1561,thesis,"Analiza i mogućnosti poboljšanja društvenih mreža u Zoološkom vrtu Zagreb","Palmić, Darko",,,,,,,, efri:1312,thesis,"Uloga društvenih medija u prikupljanju informacija o Erasmus razmjeni","Benić, Magdalena",,,,,,,, efri:1313,thesis,"Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu","Ilić, Iva",,,,,,,, efri:1546,thesis,"Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata","Badurina-Dudić, Nikolina",,,,,,,, efri:1314,thesis,"Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje","Krapljanov, Viki",,,,,,,, efri:1332,thesis,"Segmentation of tourist market in Croatia","Poropat, Nikola",,,,,,,, efri:1276,thesis,"Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti","Fuček, Valentina",,,,,,,, efri:1288,thesis,"Neetično oglašavanje na društvenim mrežama usmjereno prema adolescentima","Peloza, Petra",,,,,,,, efri:1286,thesis,"Potrošački etnocentrizam","Mučić, Valnea",,,,,,,, efri:1278,thesis,"Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike","Komadina, Katarina",,,,,,,, efri:1287,thesis,"Trgovačke marke i lojalnost potrošača","Novak, Martina",,,,,,,, efri:1289,thesis,"Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge","Radić, Vedrana",,,,,,,, efri:1148,thesis,"Čimbenici od utjecaja na potrošača pri kupnji nekretnine","Dilenardo Zamlić, Sara Maria",,,,,,,, efri:892,thesis,"Etička razmatranja korištenja piratskih verzija programa","Karamarko, Tomislav",,,,,,,, efri:909,thesis,"Utjecaj karakteristika turističke destinacije i profila potrošača na korištenje prijevoznih električnih sharing sustava","Pernuš, Karlo",,,,,,,, efri:777,thesis,"Ponašanje potrošača pripadnika Generacije Z","Ragus, Daria",,,,,,,, efri:770,thesis,"Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji","Delić-Ibukić, Lea",,,,,,,, efri:776,thesis,"Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji","Perčić, Dora",,,,,,,, efri:726,thesis,"Istraživanje potreba inozemnih gostiju analizom booking.com recenzija","Gojtanić, Simona",,,,,,,, efri:730,thesis,"Određivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike","Katanar, Ivana",,,,,,,, efri:724,thesis,"Povezanost očekivanja potrošača i cijene smještajnog objekta","Baždarić, Ivana",,,,,,,, efri:731,thesis,"Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama","Keser, Tea",,,,,,,, efri:727,thesis,"Radio i društvene mreže: Radio Rijeka na Facebooku","Hajdinjak, Eva",,,,,,,, efri:729,thesis,"Relationship between internal marketing and employees' emotional intelligence","Juričić, Iva",,,,,,,, efri:722,thesis,"Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda","Bajčić, Valentino",,,,,,,, efri:721,thesis,"Utjecaji na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda","Babić, Marija",,,,,,,, efri:680,thesis,"Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje","Glavina, Martina",,,,,,,, efri:681,thesis,"Navike volontiranja mladih u Hrvatskoj","Primorac, Sara",,,,,,,, efri:876,thesis,"Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova","Blažević, Iva",,,,,,,, efri:881,thesis,"Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje","Pilko Demirkiran, Kristina",,,,,,,, efri:623,thesis,"Analysing the impacts on the consumers choice of fast food restaurants: the country-of-origin effect","Mužić, Matea",,,,,,,, efri:337,thesis,"Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike","Smokvina, Kristina",,,,,,,, efri:336,thesis,"Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača","Petrović, Marko",,,,,,,, efri:333,thesis,"Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane","Jurić, Zlatka",,,,,,,, efri:330,thesis,"Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki","Bažon, Sara",,,,,,,, efri:338,thesis,"Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba","Šorli, Denis",,,,,,,, efri:2360,book,"Marketing trendovi","Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana",,,,,,,,