prikaz prve stranice dokumenta Tradicionalni vs. gerila marketing
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Tradicionalni vs. gerila marketing
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. urn:nbn:hr:145:831137

Karić, Spomenka
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Karić, S. (2017). Tradicionalni vs. gerila marketing (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:831137

Karić, Spomenka. "Tradicionalni vs. gerila marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:831137

Karić, Spomenka. "Tradicionalni vs. gerila marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:831137

Karić, S. (2017). 'Tradicionalni vs. gerila marketing', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:831137

Karić S. Tradicionalni vs. gerila marketing [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:831137

S. Karić, "Tradicionalni vs. gerila marketing", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:831137