prikaz prve stranice dokumenta Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. urn:nbn:hr:145:489493

Šljivac, Mislav
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Šljivac, M. (2019). Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493

Šljivac, Mislav. "Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493

Šljivac, Mislav. "Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493

Šljivac, M. (2019). 'Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493

Šljivac M. Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493

M. Šljivac, "Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493