prikaz prve stranice dokumenta Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:364533

Mikić, Marina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Mikić, M. (2016). Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533

Mikić, Marina. "Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533

Mikić, Marina. "Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533

Mikić, M. (2016). 'Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533

Mikić M. Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533

M. Mikić, "Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533