diplomski rad
Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:660715

Matić, Marija Magdalena
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Matić, M. M. (2024). Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

Matić, Marija Magdalena. "Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

Matić, Marija Magdalena. "Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

Matić, M. M. (2024). 'Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

Matić MM. Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

M. M. Matić, "Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715