prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u promociji noćnih klubova
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga društvenih mreža u promociji noćnih klubova
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:837547

Vidović, Dominik
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Vidović, D. (2024). Uloga društvenih mreža u promociji noćnih klubova (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837547

Vidović, Dominik. "Uloga društvenih mreža u promociji noćnih klubova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837547

Vidović, Dominik. "Uloga društvenih mreža u promociji noćnih klubova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837547

Vidović, D. (2024). 'Uloga društvenih mreža u promociji noćnih klubova', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837547

Vidović D. Uloga društvenih mreža u promociji noćnih klubova [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837547

D. Vidović, "Uloga društvenih mreža u promociji noćnih klubova", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837547