završni rad
Uloga turističkih agencija u razvoju i promociji ruralnog turizma
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:488090

Vitez, Paula
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Vitez, P. (2024). Uloga turističkih agencija u razvoju i promociji ruralnog turizma (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488090

Vitez, Paula. "Uloga turističkih agencija u razvoju i promociji ruralnog turizma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488090

Vitez, Paula. "Uloga turističkih agencija u razvoju i promociji ruralnog turizma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488090

Vitez, P. (2024). 'Uloga turističkih agencija u razvoju i promociji ruralnog turizma', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488090

Vitez P. Uloga turističkih agencija u razvoju i promociji ruralnog turizma [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488090

P. Vitez, "Uloga turističkih agencija u razvoju i promociji ruralnog turizma", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488090