prikaz prve stranice dokumenta Uloga osobnosti web stranice u formiranju stavova o e-trgovcu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga osobnosti web stranice u formiranju stavova o e-trgovcu
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:986496

Kramar, Sonja
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Kramar, S. (2024). Uloga osobnosti web stranice u formiranju stavova o e-trgovcu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:986496

Kramar, Sonja. "Uloga osobnosti web stranice u formiranju stavova o e-trgovcu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:986496

Kramar, Sonja. "Uloga osobnosti web stranice u formiranju stavova o e-trgovcu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:986496

Kramar, S. (2024). 'Uloga osobnosti web stranice u formiranju stavova o e-trgovcu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:986496

Kramar S. Uloga osobnosti web stranice u formiranju stavova o e-trgovcu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:986496

S. Kramar, "Uloga osobnosti web stranice u formiranju stavova o e-trgovcu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:986496