Duvnjak, I. (2024). Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim procesima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093324
Duvnjak, Iva. "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim procesima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093324
Duvnjak, Iva. "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim procesima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093324
Duvnjak, I. (2024). 'Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim procesima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093324
Duvnjak I. Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim procesima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093324
I. Duvnjak, "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim procesima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093324