prikaz prve stranice dokumenta Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:148:961031

Krznarić, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Krznarić, I. (2016). Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031

Krznarić, Ivana. "Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031

Krznarić, Ivana. "Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031

Krznarić, I. (2016). 'Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031

Krznarić I. Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031

I. Krznarić, "Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031