Krznarić, I. (2016). Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031
Krznarić, Ivana. "Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031
Krznarić, Ivana. "Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031
Krznarić, I. (2016). 'Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031
Krznarić I. Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031
I. Krznarić, "Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031