prikaz prve stranice dokumenta Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:148:301889

Kramer, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za organizaciju i management

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Kramer, L. (2022). Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889

Kramer, Lucija. "Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889

Kramer, Lucija. "Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889

Kramer, L. (2022). 'Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 31.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889

Kramer L. Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 31.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889

L. Kramer, "Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889