Terzić, L. (2024). Rješavanje problema igranja video igara korištenjem algoritma NEAT (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:951652
Terzić, Luka. "Rješavanje problema igranja video igara korištenjem algoritma NEAT." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:951652
Terzić, Luka. "Rješavanje problema igranja video igara korištenjem algoritma NEAT." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:951652
Terzić, L. (2024). 'Rješavanje problema igranja video igara korištenjem algoritma NEAT', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:951652
Terzić L. Rješavanje problema igranja video igara korištenjem algoritma NEAT [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:951652
L. Terzić, "Rješavanje problema igranja video igara korištenjem algoritma NEAT", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:951652