Polančec, M. (2018). Planiranje robotskog djelovanja primjenom principa "pojačanog učenja" (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:640154
Polančec, Mateo. "Planiranje robotskog djelovanja primjenom principa "pojačanog učenja"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:640154
Polančec, Mateo. "Planiranje robotskog djelovanja primjenom principa "pojačanog učenja"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:640154
Polančec, M. (2018). 'Planiranje robotskog djelovanja primjenom principa "pojačanog učenja"', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:640154
Polančec M. Planiranje robotskog djelovanja primjenom principa "pojačanog učenja" [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje; 2018 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:640154
M. Polančec, "Planiranje robotskog djelovanja primjenom principa "pojačanog učenja"", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:235:640154