Lončar, P. (2024). Marketinške aktivnosti Amadria Park Hotela, Opatija (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112269
Lončar, Paula. "Marketinške aktivnosti Amadria Park Hotela, Opatija." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112269
Lončar, Paula. "Marketinške aktivnosti Amadria Park Hotela, Opatija." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112269
Lončar, P. (2024). 'Marketinške aktivnosti Amadria Park Hotela, Opatija', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112269
Lončar P. Marketinške aktivnosti Amadria Park Hotela, Opatija [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112269
P. Lončar, "Marketinške aktivnosti Amadria Park Hotela, Opatija", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112269