diplomski rad
Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2019. urn:nbn:hr:122:312171

Pavlović, Sanjica
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Pavlović, S. (2019). Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:312171

Pavlović, Sanjica. "Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:312171

Pavlović, Sanjica. "Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:312171

Pavlović, S. (2019). 'Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:312171

Pavlović S. Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:312171

S. Pavlović, "Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:312171