Pavlović, S. (2019). Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:312171
Pavlović, Sanjica. "Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:312171
Pavlović, Sanjica. "Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:312171
Pavlović, S. (2019). 'Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:312171
Pavlović S. Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:312171
S. Pavlović, "Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:312171