diplomski rad
Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2020. urn:nbn:hr:122:356660

Sokač, Melita
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za odnose s javnostima

Citirajte ovaj rad

Sokač, M. (2020). Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660

Sokač, Melita. "Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660

Sokač, Melita. "Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660

Sokač, M. (2020). 'Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660

Sokač M. Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660

M. Sokač, "Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660