diplomski rad
Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2023. urn:nbn:hr:122:410448

Žukina, Miroslava
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Žukina, M. (2023). Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448

Žukina, Miroslava. "Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448

Žukina, Miroslava. "Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448

Žukina, M. (2023). 'Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448

Žukina M. Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448

M. Žukina, "Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448