Žukina, M. (2023). Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448
Žukina, Miroslava. "Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448
Žukina, Miroslava. "Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448
Žukina, M. (2023). 'Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448
Žukina M. Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448
M. Žukina, "Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448