pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn unipu:4730,thesis,"Prisutnost neprofitnih organizacija na društvenim mrežama","Banko, Ivan",,,,,,,, unipu:4252,thesis,"Obilježja i prihvaćenost održivog proizvoda","Tomišić, Rebeka",,,,,,,, unipu:5388,thesis,"Društveni marketing na društvenim mrežama","Pliško, Matea",,,,,,,, unipu:5387,thesis,"Kvaliteta usluge u uslužnom poduzeću","Zović, Petra",,,,,,,, unipu:4001,thesis,"Razvoj ruta Zračne luke Pula","Martić, Bruno",,,,,,,, unipu:5275,thesis,"Doprinos dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja ljudskom kapitalu","Hekić, Petra",,,,,,,, unipu:3114,thesis,"Ugostiteljska poduzeća i održive inicijative","Vale, Aleksa",,,,,,,, unipu:2212,dissertation,"Uloga turističkih zajednica u iniciranju razvoja novih turističkih proizvoda destinacije","Aflić, Suzana",,,,,,,, unipu:2053,thesis,"Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika","Gortan, Nina",,,,,,,, unipu:1939,thesis,"Analiza korporativnih komunikacija poduzeća Podravka","Srednoselec, Tomislav",,,,,,,, unipu:1919,thesis,"Analiza korporativnog identiteta poduzeća NEXE","Kolarić, Dominik",,,,,,,, unipu:2224,thesis,"Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država","Štimac, Vedran",,,,,,,, unipu:1989,thesis,"Marketing događaja na primjeru poduzeća Conventus Credo d.o.o.","Martić, Bruno",,,,,,,, unipu:2001,thesis,"Od ideje do proizvoda na primjeru individualnih ortokinetičkih uložaka Poliklinike Peharec","Peharec, Anita",,,,,,,, unipu:2086,thesis,"Osobine i utjecaj utjecatelja mišljenja - influencera prilikom odabira turističke destinacije","Vareško, Ivona",,,,,,,, unipu:1972,thesis,"Prilagođavanje proizvoda odabranom segmentu","Đuzel, Ivona",,,,,,,, unipu:2065,thesis,"Pripadnici ""Generacije Y"" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu","Košara, Ana",,,,,,,, unipu:2068,thesis,"Specifičnosti oglašavanja na mobilnim uređajima","Kovač, Valentina",,,,,,,, unipu:2013,thesis,"Impulzivna kupovina","Rac, Mihaela",,,,,,,, unipu:2037,thesis,"Marketing i inovacije","Vukušić, Natalija",,,,,,,, unipu:2204,thesis,"Međunarodni investicijski ciklus na primjeru uvale Blaz","Posavec, Iva",,,,,,,, unipu:1709,thesis,"Određivanje cijena novih proizvoda","Kurtović, Ernad",,,,,,,, unipu:2005,thesis,"Ponašanje organizacijskog kupca na primjeru dječjeg vrtića ""Zvjezdice""","Pliško, Matea",,,,,,,, unipu:2049,thesis,"Ponašanje potrošača i zadovoljstvo korisnika kvalitetom proizvoda i usluga sa primjerom hotela ""Sol Umag""","Brumnjak, Daniela",,,,,,,, unipu:2019,thesis,"Promotivno određivanje cijena","Stipetić, Lea",,,,,,,, unipu:1995,thesis,"Situacijski čimbenici i ponašanje kupaca","Nahtigal, Fani",,,,,,,, unipu:1711,thesis,"Situacijski čimbenici u trgovini Super Konzum","Klašnja, Žana",,,,,,,, unipu:1732,thesis,"Utjecaj obitelji na ponašanje u kupovini","Rančić, Raffaella",,,,,,,, unipu:1698,thesis,"Metode istraživanja ponašanja potrošača s osvrtom na metodu promatranja","Cukon, Nikol",,,,,,,, unipu:2007,thesis,"Povezanost segmentacije i ponašanja potrošača","Pokrajac, David",,,,,,,, unipu:2403,thesis,"Uvođenje sustava upravljanja odnosima s korisnicima","Stamenković, Elizabeta",,,,,,,, unipu:1715,thesis,"Razvoj novog proizvoda na primjeru poduzeća ""Kuća magične trave""","Cvjetković, Anita",,,,,,,, unipu:1719,thesis,"Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju","Biuk, Matko",,,,,,,, unipu:1692,thesis,"Pozicioniranje proizvoda na policama","Kutnjak, Renata",,,,,,,, unipu:1642,thesis,"Upravljanje inovacijama i razvojem proizvoda na primjeru poduzeća ""Žito"" d.o.o. Osijek","Ferić, Iva",,,,,,,, unipu:2190,thesis,"Digitalna marketinška komunikacija Nacionalnog praka Brijuni","Kenđel, Natali",,,,,,,, unipu:2239,thesis,"Razvoj i značaj e-poslovanja zračne luke Pula","Tunuković, Marijana",,,,,,,, unipu:2043,thesis,"Analiza internet trgovine poduzeća Biovega d.o.o.","Gorinjac, Arijana",,,,,,,, unipu:1626,thesis,"Elementi procesa isporuke vrijednosti kod poduzeća","Pučić, Nina",,,,,,,, unipu:1610,thesis,"Obilježja distribucije s aspekta poduzeća","Škorić, Deana",,,,,,,, unipu:1634,thesis,"Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća ""Plinara"" d.o.o. Pula","Jakša, Morena",,,,,,,, unipu:1956,thesis,"Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata","Bulian, Luka",,,,,,,, unipu:1646,thesis,"Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru","Cvetković, Andreja",,,,,,,, unipu:1606,thesis,"Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća","Valetić, Petra",,,,,,,, unipu:2041,thesis,"Analiza sustava upravljanja s korisnicima u ""Sport studiju Tadić""","Vekić, Naida",,,,,,,, unipu:2180,thesis,"Od inovacije do gotovog proizvoda","Goleš Peruško, Irena",,,,,,,, unipu:1472,thesis,"Ponašanje kupaca i kultura","Marinović, Klara",,,,,,,, unipu:1482,thesis,"Zaštita potrošača usluga u Hrvatskoj","Peroli, Filamena",,,,,,,, unipu:1447,thesis,"Širenje inovacija, utjecaj na potrošače i njihova zaštita","Buljan, Elizabeta",,,,,,,, unipu:1751,dissertation,"MONETARNA INTEGRACIJA REPUBLIKE HRVATSKE U EUROPSKU MONETARNU UNIJU","Šarić, Valter",,,,,,,, unipu:1273,thesis,Konzumerizam,"Grubišić, Amanda",,,,,,,, unipu:2210,thesis,"Marketing usluga u profitnim institucijama s primjerom Croatia osiguranja","Sejdić, Senada",,,,,,,, unipu:1269,thesis,"Marketinški informacijski sustav u Adris Grupi d.d.","Banko, Isabella",,,,,,,, unipu:1237,thesis,"Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL","Stojanović, Samanta",,,,,,,, unipu:1247,thesis,"Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing","Cvjetković, Danijela",,,,,,,, unipu:1251,thesis,"Analiza CRM aktivnosti u tvornici Duhana Rovinj","Živolić, Joelle",,,,,,,, unipu:1170,thesis,"Apeli oglašavanja prema obitelji","Kolenko, Jelena",,,,,,,, unipu:1253,thesis,"Interni marketing u poduzeću Plava Laguna d.d.","Gregorović, Lara",,,,,,,, unipu:1078,thesis,"Seksualni apeli u oglašavanju","Biondić, Maja",,,,,,,, unipu:1267,thesis,"Strateški marketing kompanije Coca-cole HBC Hrvatska","Beck, Ursula",,,,,,,, unipu:1157,thesis,"Upravljanje odnosima s korisnicima na tržištu poslovne potrošnje","Vlačić Gojčeta, Tihana",,,,,,,, unipu:1123,thesis,"Upravljanje vjernošću korisnika usluga","Miloš, Marijana",,,,,,,, unipu:1072,thesis,"Zeleni marketing kao novi koncept poslovanja","Bačić, Mia",,,,,,,, unipu:1178,thesis,"Implementacija CRM sustava u poduzeću PLIVA","Valec, Jelena",,,,,,,, unipu:1331,thesis,"Leasing u poduzeću ""Castrum Pula 97"" d.o.o.","Počeko Kranjec, Cinzia",,,,,,,, unipu:1113,thesis,"Predstavljanje i dijeljenje vizualnog sadržaja putem društvene mreže Pinterest","Simonović, Olga",,,,,,,, unipu:1076,thesis,"Upravljanje prodajom na primjeru poduzeća DM - drogerie markt d.o.o.","Finderle Beke, Dajana",,,,,,,, unipu:1074,thesis,"Utjecaj novih tehnologija na razvoj kanala distribucije banaka","Beke, Andrea",,,,,,,, unipu:1566,thesis,"Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o.","Stepčić, Sara",,,,,,,, unipu:1439,thesis,"Analiza masovnih medija","Iličić, Vanesa",,,,,,,, unipu:1131,thesis,"Analiza nastupa tri najveće hrvatske banke na društvenoj mreži facebook","Baf, Valentina",,,,,,,, unipu:1259,thesis,"Osobna prodaja na primjeru osiguravajućeg društva Allianz Zagreb d.d.","Benić, Ivana",,,,,,,, unipu:1299,thesis,"Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga","Perković, Anamarija",,,,,,,, unipu:1174,thesis,"Subkulture i ponašanje u kupovini","Sigurnjak, Anamaria",,,,,,,, unipu:1070,thesis,"Upravljanje inovacijama u poduzeću Sigmat","Agičić, Loreana",,,,,,,, unipu:1333,thesis,"Usporedba apela u oglašavanju kompanija: ""McDonald's"" i ""Carl's Jr.""","Sršen, Noa",,,,,,,, unipu:1233,thesis,"Usporedba različitih linija proizvoda poduzeća Milka","Tomšić, Veronika",,,,,,,, unipu:1089,thesis,"Utjecaj akcije ""Kupujmo Hrvatsko"" na potrošače","Cvijović, Toni",,,,,,,, unipu:1056,thesis,"Planirano zastarijevanje proizvoda","Hajdarović, Jasmina",,,,,,,, unipu:1062,thesis,"Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda","Bahun, Andrea",,,,,,,, unipu:1135,thesis,"Pakiranje proizvoda kao komunikacijski element","Sabolić, Viktorija",,,,,,,, unipu:1064,thesis,"Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača","Deković, Josip",,,,,,,, unipu:922,thesis,"Alternativni izvori financiranja proizvodnje novih proizvoda","Kečan, Loren",,,,,,,, unipu:920,thesis,"Analiza oglašivačke kampanje sladoleda Ledo","Kurtalić, Irma",,,,,,,, unipu:1058,thesis,"Analiza oglašivačkih poruka hrvatskih banaka upućenih djeci","Grbić, Neda",,,,,,,, unipu:1052,thesis,"Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova","Radolović, Matija",,,,,,,, unipu:918,thesis,"Odnosi s javnošću u Daruvarskoj pivovari","Ožeg, Andrea",,,,,,,, unipu:823,thesis,"Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa","Perkov, Dino",,,,,,,, unipu:912,thesis,"Banke na društvenim mrežama - Erste banka, ZABA i PBZ","Turkalj, Katarina",,,,,,,, unipu:807,thesis,"Analiza razvoja proizvoda VA selection","Juričić, Roberta",,,,,,,, unipu:1127,thesis,"Kompulzivna kupovina","Ivić, Maja",,,,,,,, unipu:927,thesis,"Primjena proširene stvarnosti u marketingu","Jagetić Daraboš, Jasmina",,,,,,,, unipu:809,thesis,"Uloga psihologije u prodaji","Kos, Dajana",,,,,,,, unipu:811,thesis,"Upravljanje zajednicom na društvenim mrežama na primjeru javne ustanove Kamenjak","Matić, Bojana",,,,,,,, unipu:648,thesis,"Marketing Ministarstva unutarnjih poslova na primjeru aktivnosti Policijske uprave istarske","Vukšić, Nikolina",,,,,,,, unipu:650,thesis,"Potrošačko ponašanje u turizmu na primjeru poduzeća Istraturist Umag d.d.","Stephen, Maja",,,,,,,, unipu:654,thesis,"Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini","Hegediš, Sabrina",,,,,,,, unipu:570,thesis,"Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije","Dikonić, Andrea",,,,,,,, unipu:261,thesis,"Analiza promocije Monte Librića","Stamenković, Elizabeta",,,,,,,, unipu:347,thesis,"Integrirana marketinška komunikacija - Nacionalni park Brijuni","Vučetić, Daniel",,,,,,,, unipu:260,thesis,"Prikriveno oglašavanje u filmu","Ramljak, Ivona",,,,,,,, unipu:235,thesis,"Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga","Ćorić, Izabela",,,,,,,, unipu:500,thesis,"Uloga društvenih mreža u aktivnostima Green marketinga","Vojnić, Nina",,,,,,,, unipu:476,thesis,"Kultura kao društveni čimbenik","Frković, Danijela",,,,,,,, unipu:224,thesis,"Promocija usluga u turizmu","Horvat, Željka",,,,,,,, unipu:213,thesis,"Utjecaj kulture na kupovinu","Gortan, Nina",,,,,,,, unipu:150,thesis,"Marketinške komunikacije neprofitne organizacije","Ruba, Ivana",,,,,,,, unipu:139,thesis,"Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga","Martinčić, Barbara",,,,,,,, unipu:152,thesis,"Etika u oglašavanju","Ferboković, Andrea",,,,,,,, unipu:104,thesis,"Specifičnosti komunikacije na međunarodnom tržištu","Pergolis, Klara",,,,,,,, unipu:94,thesis,"Utjecaj preporuka na donošenje kupovnih odluka","Radolović, Matija",,,,,,,,