pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn efri:4713 thesis "Marketing malih poduzeća iz sektora turizma na društvenim mrežama Instagram i Facebook" "Šimatović, Nino" efri:4368 thesis "Utjecaj elemenata dizajna na emocionalna stanja potrošača i namjeru kupnje u web trgovini s proizvodima široke potrošnje" "Sertić, Barbara" efri:4362 thesis "Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda" "Ivančić, Sara" efri:4366 thesis "Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje" "Markuš, Magdalena" efri:4364 thesis "Čimbenici koji utječu na privlačnost poslodavca i namjeru zapošljavanja kod budućih zaposlenika" "Jajčević, Petra" efri:4697 thesis "Karakteristike potrošača povezane s odabirom potpuno održive trgovine" "Borak, Lorena" efri:4671 thesis "Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki" "Matković, Vilma" efri:4640 thesis "Istraživanje imidža turističke destinacije - otok Lošinj" "Glavan Vlaisavljević, Hannah" efri:4634 thesis "Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje" "Bartolović, Mateja" efri:4144 "journal article" "ALL THAT GLITTERS IS NOT GOLD: BEYOND ONLINE HOTEL REVIEWS" "First Komen, Ivana; Vujičić, Maja" efri:3949 thesis "Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda" "Širola, Anita" efri:3946 thesis "Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje" "Sambolek, Filip" efri:3933 thesis "Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta" "Bogdanović, Korina" efri:4105 thesis "Brendiranje Sisačko-moslavačke županije kao poželjne destinacije za mlade obitelji" "Čačić, Renato" efri:3719 "journal article" "Prirodno tradicionalni ili tradicionalno prirodni – istraživanje koncepata prirodno i tradicionalno u marketinškim istraživanjima" "First Komen, Ivana; Grgurić Čop, Nina" efri:3683 thesis "Učinak regije podrijetla i regionalne oznake kvalitete na percepciju kvalitete i namjeru plaćanja prehrambenih proizvoda" "Stilinović, Karla" efri:3230 thesis "Interni marketing - Istraživanje zadovoljstva radom od kuće u Primorsko-goranskoj županiji" "Radić, Mirko" efri:3233 thesis "Namjera hrvatskih turista da odsjednu u zelenim hotelima prema proširenom TPB modelu" "Vukosavljević, Aleksandra" efri:3226 thesis "Percepcija potrošača o sigurnosti prirodnih prehrambenih proizvoda" "Milinović, Nives" efri:3221 thesis "Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju" "Kosovac, Melanie" efri:3228 thesis "Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta" "Novak, Martin" efri:3571 thesis "Profil potrošača organske kozmetike" "Kos, Magali" efri:3411 dissertation "Pokretači i ishodi potrošačeva angažmana sa sportskim klubovima na društvenim mrežama" "Marčinko Trkulja, Željka" efri:3556 thesis "Analiza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6" "Ocvirk, Ana" efri:3552 thesis "Dvosmislenost i konflikt uloge influencera" "Živković, Biljana" efri:3547 thesis "Profil potrošača organskih proizvoda" "Jekić, Matea Mirjam" efri:3426 thesis "Utjecaj boje pri kupnji električnog automobila" "Kapetanović, Lovro" efri:3371 thesis "Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja" "Bašić, Ivona" efri:3358 thesis "Prilagodba ponude fast food restorana trendovima u prehrani i odgovor potrošača" "Vidačković, Josipa" efri:3051 thesis "Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene" "Muždeka Prodanović, Adriana" efri:3283 thesis "Uloga dizajna pakiranja u zavaravajućem oglašavanju organskih proizvoda" "Volarić, Iva" efri:3613 "journal article" "Conscious food choices – differences between perceived benefits and willingness to pay for different product types" "First Komen, Ivana; Grgurić Čop, Nina; Puškarić, Antonija" efri:3050 thesis "Utjecaj ljekarnika pri donošenju odluke o kupnji bezreceptnog proizvoda" "Šare, Antonio" efri:2920 thesis "Usporedba uspješnosti Google Ads oglasa na pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži" "Brusić, Bartol" efri:2919 thesis "Ušteda vremena i novca korištenjem online bankarstva" "Banušić, Nina" efri:2561 thesis "Analiza stavova potrošača o održivoj potrošnji" "Štefančić, Maja" efri:2555 thesis "Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga" "Dozet, Maja" efri:2558 thesis "Motivacija korisnika za sudjelovanje u ekonomiji dijeljenja - utjecaj na zadovoljstvo i namjeru korištenja" "Jurić, Andrea" efri:2557 thesis "Povjerenje korisnika u uslugu e-bankarstva" "Janković, Alma" efri:2556 thesis "Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram" "Hajdinjak, Antonia" efri:2559 thesis "Usporedba percepcije poduzetničkog rizika generacije Z i Y" "Olujić, Carla" efri:2548 thesis "Istraživanje percepcije potrošača o lokalnoj i ekološkoj hrani" "Skender, Sandra" efri:2546 thesis "Motivacija mikro i malih poduzeća za doniranje udruga socijalne i humanitarne djelatnosti" "Sarađen, Ivan" efri:2545 thesis "Percepcija lokalnog stanovništva o ponudi turističkih destinacija u Istri" "Samac, Elena" efri:2542 thesis "Prihvaćanje i korištenje usluga Netflix-a" "Mandić, Monika" efri:2515 thesis "Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača" "Kolarić, Katarina" efri:2517 thesis "Povezanost obogaćivanja ponude kuća za odmor i oduševljenja gosta" "Pečenković, Dolores" efri:2511 thesis "Stav studenta Sveučilišta u Rijeci o imidžu Rijeke kao turističke destinacije" "Badurina-Dudić, Nikolina" efri:2512 thesis "Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača" "Božičević, Mario" efri:2518 thesis "Učinak sidrenja u oblikovanju ponude usluga" "Šćira, Antonija" efri:2519 thesis "Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr" "Zornada, Patrick" efri:2888 thesis "Faktori od utjecaja na imidž i reputaciju influencera" "Prajz, Paola" efri:2875 thesis "Faktori od utjecaja na povjerenje influenceru" "Dočkal, Nikolina" efri:2873 thesis "Utjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke" "Brajković, Josip" efri:2463 thesis "Istraživanje percipirane kvalitete i zadovoljstva uslugama mobilnog bankarstva" "Cvitković, Krešimir" efri:2461 thesis "Povjerenje žena u mobilne aplikacije za praćenje reproduktivnog zdravlja" "Barać, Sara" efri:2472 thesis "Senzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama" "Skupnjak, Dora" efri:2460 thesis "Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija" "Baldigara, Valentina" efri:2465 thesis "Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda" "Jakovljević, Andrea" efri:2473 thesis "Utjecaj fizičkog okruženja i organizacijske kulture dentalne poliklinike na zadovoljstvo i namjeru potrošača" "Tomljenović, Andrea" efri:2469 thesis "Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom" "Marušić, Monika" efri:2679 thesis "Specifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe" "Ivkić, Dajana" efri:2430 thesis "Tko koga prati - povezanost karakteristika influencera s uključenosti njegovih pratitelja" "Brkljačić, Ivana" efri:2431 thesis "Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja" "Kaić, Anna" efri:2253 thesis "Glazbene navike i identitet generacija Y i Z" "Ćustić, Anita" efri:2242 thesis "Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji" "Lilek, Manuela" efri:2126 thesis "Marketing u turizmu - elementi nezaboravnog turističkog doživljaja" "Gavrić, Ana" efri:2128 thesis "Percepcija ponude usluge u salonima ljepote - istraživanje utjecaja boja" "Kopjar, Lucija" efri:2124 thesis "Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda" "Bortek, Ivana" efri:2132 thesis "Utjecaj dizajna, osoblja i obogaćene ponude na posjećenost štanda" "Marčan, Katarina" efri:2136 thesis "Utjecaj mikro influencera u kampanjama" "Mihaljević, Ivana" efri:2243 thesis "Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje" "Martinac, Janko" efri:2144 thesis "Zdrave prehrambene navike potrošača i zeleni proizvodi" "Udiljak, Marina" efri:2230 thesis "Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement" "Volarić, Karlo" efri:2092 thesis "Istraživanje ponude na tržištu - usporedba tradicionalnih i novih oblika maloprodaje" "Kufek, Lea" efri:2085 thesis "Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda" "Čiča, Iva" efri:2097 thesis "Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda" "Puškarić, Antonija" efri:2106 thesis "Svijest potrošača o iskorištavanju životinja u industrijama" "Trbojević, Andrea" efri:2096 thesis "Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike" "Posavec, Maja" efri:2090 thesis "Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača" "Frankulin, Matea" efri:2102 thesis "Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM" "Šegulja, Vedrana" efri:2087 thesis "Zadovoljstvo kupaca programima lojalnosti u drogerijama" "Dabac, Marija" efri:2100 thesis "Čimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata" "Rupčić, Ivana" efri:2223 thesis "Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda" "Hohnjec, Marijana" efri:2191 thesis "Competitive advantage of small stone producers" "Benčić, Teuta" efri:2210 thesis "Profil potrošača organske hrane u Sisačko-moslavačkoj županiji" "Vukosavljević, Aleksandra" efri:2199 thesis "Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača" "Kristić, Barbara" efri:2200 thesis "Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda" "Levicki, Bianka" efri:1964 thesis "Spremnost na kupnju organske hrane obzirom na stavove i profil potrošača" "Pandurić, Filip" efri:1919 thesis "Razlozi kupovine i izbjegavanja kupovine organske hrane u Hrvatskoj" "Bembić, Aurora" efri:1792 thesis "Analiza učinka posjedovanja u segmentu fizičkih proizvoda i usluga" "Klarić, Mia" efri:1796 thesis "Problematika bacanja hrane s aspekta mladih potrošača" "Šeškar, Ema" efri:1639 thesis "Impulzivno trošenje dobivenog novca" "Mulc, Dominik" efri:1642 thesis "Istraživanje zadovoljstva i lojalnost sudionika Riječkog karnevala" "Pleša, Nikolina" efri:1637 thesis "Povezanost osobnih vrijednosti i etnocentrizma" "Marković, Janja" efri:1648 thesis "Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa" "Sinčić, Katarina" efri:1635 thesis "Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju" "Košara, David" efri:1641 thesis "Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda" "Pavlović, Elizabeta" efri:1647 thesis "Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća" "Sardelić, Loris" efri:1631 thesis "Vođe mišljenja - mikro influenceri na društvenim mrežama" "Androić, Lana" efri:1561 thesis "Analiza i mogućnosti poboljšanja društvenih mreža u Zoološkom vrtu Zagreb" "Palmić, Darko" efri:1312 thesis "Uloga društvenih medija u prikupljanju informacija o Erasmus razmjeni" "Benić, Magdalena" efri:1313 thesis "Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu" "Ilić, Iva" efri:1546 thesis "Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata" "Badurina-Dudić, Nikolina" efri:1314 thesis "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje" "Krapljanov, Viki" efri:1332 thesis "Segmentation of tourist market in Croatia" "Poropat, Nikola" efri:1276 thesis "Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti" "Fuček, Valentina" efri:1288 thesis "Neetično oglašavanje na društvenim mrežama usmjereno prema adolescentima" "Peloza, Petra" efri:1286 thesis "Potrošački etnocentrizam" "Mučić, Valnea" efri:1278 thesis "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike" "Komadina, Katarina" efri:1287 thesis "Trgovačke marke i lojalnost potrošača" "Novak, Martina" efri:1289 thesis "Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge" "Radić, Vedrana" efri:1148 thesis "Čimbenici od utjecaja na potrošača pri kupnji nekretnine" "Dilenardo Zamlić, Sara Maria" efri:892 thesis "Etička razmatranja korištenja piratskih verzija programa" "Karamarko, Tomislav" efri:909 thesis "Utjecaj karakteristika turističke destinacije i profila potrošača na korištenje prijevoznih električnih sharing sustava" "Pernuš, Karlo" efri:777 thesis "Ponašanje potrošača pripadnika Generacije Z" "Ragus, Daria" efri:770 thesis "Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji" "Delić-Ibukić, Lea" efri:776 thesis "Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji" "Perčić, Dora" efri:726 thesis "Istraživanje potreba inozemnih gostiju analizom booking.com recenzija" "Gojtanić, Simona" efri:730 thesis "Određivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike" "Katanar, Ivana" efri:724 thesis "Povezanost očekivanja potrošača i cijene smještajnog objekta" "Baždarić, Ivana" efri:731 thesis "Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama" "Keser, Tea" efri:727 thesis "Radio i društvene mreže: Radio Rijeka na Facebooku" "Hajdinjak, Eva" efri:729 thesis "Relationship between internal marketing and employees' emotional intelligence" "Juričić, Iva" efri:722 thesis "Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda" "Bajčić, Valentino" efri:721 thesis "Utjecaji na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda" "Babić, Marija" efri:680 thesis "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje" "Glavina, Martina" efri:681 thesis "Navike volontiranja mladih u Hrvatskoj" "Primorac, Sara" efri:876 thesis "Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova" "Blažević, Iva" efri:881 thesis "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje" "Pilko Demirkiran, Kristina" efri:623 thesis "Analysing the impacts on the consumers choice of fast food restaurants: the country-of-origin effect" "Mužić, Matea" efri:337 thesis "Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike" "Smokvina, Kristina" efri:336 thesis "Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača" "Petrović, Marko" efri:333 thesis "Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane" "Jurić, Zlatka" efri:330 thesis "Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki" "Bažon, Sara" efri:338 thesis "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba" "Šorli, Denis" efri:2360 book "Marketing trendovi" "Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana"