master's thesis
Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2016. urn:nbn:hr:204:578629

Anić, Marko
University of Zagreb
Faculty of Agriculture
Marketing and Innovation in Agribusiness

Cite this document

Anić, M. (2016). Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629

Anić, Marko. "Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629

Anić, Marko. "Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629

Anić, M. (2016). 'Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629

Anić M. Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2016 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629

M. Anić, "Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629