Primorac, V. (2019). Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957
Primorac, Viktorija. "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957
Primorac, Viktorija. "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957
Primorac, V. (2019). 'Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 10 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957
Primorac V. Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2019 [cited 2025 January 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957
V. Primorac, "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957