prikaz prve stranice dokumenta Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2020. urn:nbn:hr:204:278737

Kraljević, Ante
University of Zagreb
Faculty of Agriculture
Marketing and Innovation in Agribusiness

Cite this document

Kraljević, A. (2020). Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737

Kraljević, Ante. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737

Kraljević, Ante. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737

Kraljević, A. (2020). 'Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 05 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737

Kraljević A. Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2020 [cited 2025 January 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737

A. Kraljević, "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737