master's thesis
Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2024. urn:nbn:hr:204:501780

Nikolov, Ana
University of Zagreb
Faculty of Agriculture
Marketing and Innovation in Agribusiness

Cite this document

Nikolov, A. (2024). Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780

Nikolov, Ana. "Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780

Nikolov, Ana. "Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780

Nikolov, A. (2024). 'Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 11 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780

Nikolov A. Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2024 [cited 2025 March 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780

A. Nikolov, "Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780