Tomić, D. (2019). Utjecaj digitalne transformacije na poslovne i tržišne mogućnosti te prijedlozi stvaranja novih vrijednosti (Master's thesis). Zagreb: Algebra University College. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:435965
Tomić, Dražen. "Utjecaj digitalne transformacije na poslovne i tržišne mogućnosti te prijedlozi stvaranja novih vrijednosti." Master's thesis, Algebra University College, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:435965
Tomić, Dražen. "Utjecaj digitalne transformacije na poslovne i tržišne mogućnosti te prijedlozi stvaranja novih vrijednosti." Master's thesis, Algebra University College, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:435965
Tomić, D. (2019). 'Utjecaj digitalne transformacije na poslovne i tržišne mogućnosti te prijedlozi stvaranja novih vrijednosti', Master's thesis, Algebra University College, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:435965
Tomić D. Utjecaj digitalne transformacije na poslovne i tržišne mogućnosti te prijedlozi stvaranja novih vrijednosti [Master's thesis]. Zagreb: Algebra University College; 2019 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:435965
D. Tomić, "Utjecaj digitalne transformacije na poslovne i tržišne mogućnosti te prijedlozi stvaranja novih vrijednosti", Master's thesis, Algebra University College, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:435965