master's thesis
Brendiranje Republike Hrvatske kao turističke destinacije
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. urn:nbn:hr:251:923021

Ivanković, Martina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Ivanković, M. (2022). Brendiranje Republike Hrvatske kao turističke destinacije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:923021

Ivanković, Martina. "Brendiranje Republike Hrvatske kao turističke destinacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:923021

Ivanković, Martina. "Brendiranje Republike Hrvatske kao turističke destinacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:923021

Ivanković, M. (2022). 'Brendiranje Republike Hrvatske kao turističke destinacije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 02 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:923021

Ivanković M. Brendiranje Republike Hrvatske kao turističke destinacije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2022 [cited 2025 March 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:923021

M. Ivanković, "Brendiranje Republike Hrvatske kao turističke destinacije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:923021

accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.