Holeš, I. (2022). Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću: Koncept transparentnosti na primjeru hrvatskih tvrtki (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:698174
Holeš, Iva. "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću: Koncept transparentnosti na primjeru hrvatskih tvrtki." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:698174
Holeš, Iva. "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću: Koncept transparentnosti na primjeru hrvatskih tvrtki." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:698174
Holeš, I. (2022). 'Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću: Koncept transparentnosti na primjeru hrvatskih tvrtki', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:698174
Holeš I. Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću: Koncept transparentnosti na primjeru hrvatskih tvrtki [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2022 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:698174
I. Holeš, "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću: Koncept transparentnosti na primjeru hrvatskih tvrtki", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:698174