Pintarić, M. (2022). Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523
Pintarić, Martina. "Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523
Pintarić, Martina. "Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523
Pintarić, M. (2022). 'Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 29 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523
Pintarić M. Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2022 [cited 2024 June 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523
M. Pintarić, "Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523