Ištuk, M. (2024). Medijska i marketinška promocija sportskog događaja na primjeru međunarodnog košarkaškog pro 3x3 toura (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:180120
Ištuk, Mateja. "Medijska i marketinška promocija sportskog događaja na primjeru međunarodnog košarkaškog pro 3x3 toura." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:180120
Ištuk, Mateja. "Medijska i marketinška promocija sportskog događaja na primjeru međunarodnog košarkaškog pro 3x3 toura." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:180120
Ištuk, M. (2024). 'Medijska i marketinška promocija sportskog događaja na primjeru međunarodnog košarkaškog pro 3x3 toura', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 13 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:180120
Ištuk M. Medijska i marketinška promocija sportskog događaja na primjeru međunarodnog košarkaškog pro 3x3 toura [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2025 January 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:180120
M. Ištuk, "Medijska i marketinška promocija sportskog događaja na primjeru međunarodnog košarkaškog pro 3x3 toura", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:180120