Ašenbrener, J. (2020). Uloga promocijskih aktivnosti u kulturnim i kreativnim industrijama (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599751
Ašenbrener, Josipa. "Uloga promocijskih aktivnosti u kulturnim i kreativnim industrijama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599751
Ašenbrener, Josipa. "Uloga promocijskih aktivnosti u kulturnim i kreativnim industrijama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599751
Ašenbrener, J. (2020). 'Uloga promocijskih aktivnosti u kulturnim i kreativnim industrijama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599751
Ašenbrener J. Uloga promocijskih aktivnosti u kulturnim i kreativnim industrijama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2020 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599751
J. Ašenbrener, "Uloga promocijskih aktivnosti u kulturnim i kreativnim industrijama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599751