Ajhenberger, A. (2022). Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230
Ajhenberger, Ana. "Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230
Ajhenberger, Ana. "Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230
Ajhenberger, A. (2022). 'Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230
Ajhenberger A. Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2022 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230
A. Ajhenberger, "Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230