prikaz prve stranice dokumenta Instagram kao kanal komunikacije u marketingu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Instagram kao kanal komunikacije u marketingu
Stručni završni rad
Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. urn:nbn:hr:129:892090

Tolj, Lidija
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Economics, Management and Marketing

Cite this document

Tolj, L. (2021). Instagram kao kanal komunikacije u marketingu : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:892090

Tolj, Lidija. "Instagram kao kanal komunikacije u marketingu : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:892090

Tolj, Lidija. "Instagram kao kanal komunikacije u marketingu : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:892090

Tolj, L. (2021). 'Instagram kao kanal komunikacije u marketingu : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:892090

Tolj L. Instagram kao kanal komunikacije u marketingu : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2021 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:892090

L. Tolj, "Instagram kao kanal komunikacije u marketingu : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:892090