prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača
Specijalistički završni rad
Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. urn:nbn:hr:129:511106

Golubičić, Laura
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Economics, Management and Marketing

Cite this document

Golubičić, L. (2021). Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad (Master's thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

Golubičić, Laura. "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

Golubičić, Laura. "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

Golubičić, L. (2021). 'Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad', Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 02 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

Golubičić L. Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad [Master's thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2021 [cited 2024 October 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

L. Golubičić, "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad", Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106