undergraduate thesis
Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća
Stručni završni rad
Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. urn:nbn:hr:129:913431

Vajda, Dominik
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Economics, Management and Marketing

Cite this document

Vajda, D. (2020). Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431

Vajda, Dominik. "Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431

Vajda, Dominik. "Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431

Vajda, D. (2020). 'Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431

Vajda D. Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2020 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431

D. Vajda, "Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431