Vajda, D. (2020). Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431
Vajda, Dominik. "Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431
Vajda, Dominik. "Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431
Vajda, D. (2020). 'Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431
Vajda D. Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2020 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431
D. Vajda, "Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431