prikaz prve stranice dokumenta Novi marketinški pristup oglašavanju u autoindustriji i prodaji vozila u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Novi marketinški pristup oglašavanju u autoindustriji i prodaji vozila u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije
Stručni završni rad
Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2022. urn:nbn:hr:129:029948

Filipović, Hrvoje
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Economics, Management and Marketing

Cite this document

Filipović, H. (2022). Novi marketinški pristup oglašavanju u autoindustriji i prodaji vozila u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:029948

Filipović, Hrvoje. "Novi marketinški pristup oglašavanju u autoindustriji i prodaji vozila u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:029948

Filipović, Hrvoje. "Novi marketinški pristup oglašavanju u autoindustriji i prodaji vozila u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:029948

Filipović, H. (2022). 'Novi marketinški pristup oglašavanju u autoindustriji i prodaji vozila u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 11 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:029948

Filipović H. Novi marketinški pristup oglašavanju u autoindustriji i prodaji vozila u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2022 [cited 2025 January 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:029948

H. Filipović, "Novi marketinški pristup oglašavanju u autoindustriji i prodaji vozila u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:029948