Pavlović, L. (2023). Utjecaj video oglašavanja na potrošačko ponašanje: analiza strategija i rezultati : Specijalistički završni rad (Master's thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:426210
Pavlović, Lucija. "Utjecaj video oglašavanja na potrošačko ponašanje: analiza strategija i rezultati : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:426210
Pavlović, Lucija. "Utjecaj video oglašavanja na potrošačko ponašanje: analiza strategija i rezultati : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:426210
Pavlović, L. (2023). 'Utjecaj video oglašavanja na potrošačko ponašanje: analiza strategija i rezultati : Specijalistički završni rad', Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:426210
Pavlović L. Utjecaj video oglašavanja na potrošačko ponašanje: analiza strategija i rezultati : Specijalistički završni rad [Master's thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2023 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:426210
L. Pavlović, "Utjecaj video oglašavanja na potrošačko ponašanje: analiza strategija i rezultati : Specijalistički završni rad", Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:426210