Šimunić, M. (2024). Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572
Šimunić, Marko. "Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572
Šimunić, Marko. "Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572
Šimunić, M. (2024). 'Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572
Šimunić M. Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2024 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572
M. Šimunić, "Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572