Gadža, O. (2024). Doprinos influencera u odabiru turističke destinacije kod Z generacije (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:660768
Gadža, Oliver. "Doprinos influencera u odabiru turističke destinacije kod Z generacije." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:660768
Gadža, Oliver. "Doprinos influencera u odabiru turističke destinacije kod Z generacije." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:660768
Gadža, O. (2024). 'Doprinos influencera u odabiru turističke destinacije kod Z generacije', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 25 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:660768
Gadža O. Doprinos influencera u odabiru turističke destinacije kod Z generacije [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2024 [cited 2025 January 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:660768
O. Gadža, "Doprinos influencera u odabiru turističke destinacije kod Z generacije", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:660768