Plander, M. (2019). Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja u iskazivanju kvantitativnog sastava smjese
u nastavi kemije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:248547
Plander, Marko. "Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja u iskazivanju kvantitativnog sastava smjese
u nastavi kemije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:248547
Plander, Marko. "Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja u iskazivanju kvantitativnog sastava smjese
u nastavi kemije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:248547
Plander, M. (2019). 'Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja u iskazivanju kvantitativnog sastava smjese
u nastavi kemije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:248547
Plander M. Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja u iskazivanju kvantitativnog sastava smjese
u nastavi kemije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology; 2019 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:248547
M. Plander, "Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja u iskazivanju kvantitativnog sastava smjese
u nastavi kemije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:248547