prikaz prve stranice dokumenta Istraživačko izvanučioničko učenje kao način usvajanja  temeljnih prirodoslovnih koncepata kroz obrazovne cikluse
Embargo period 2024-12-04
master's thesis
Istraživačko izvanučioničko učenje kao način usvajanja temeljnih prirodoslovnih koncepata kroz obrazovne cikluse
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2019. urn:nbn:hr:181:950868

Ištvanović, Josipa
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Department of biology

Cite this document

Ištvanović, J. (2019). Istraživačko izvanučioničko učenje kao način usvajanja temeljnih prirodoslovnih koncepata kroz obrazovne cikluse (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:950868

Ištvanović, Josipa. "Istraživačko izvanučioničko učenje kao način usvajanja temeljnih prirodoslovnih koncepata kroz obrazovne cikluse." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:950868

Ištvanović, Josipa. "Istraživačko izvanučioničko učenje kao način usvajanja temeljnih prirodoslovnih koncepata kroz obrazovne cikluse." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:950868

Ištvanović, J. (2019). 'Istraživačko izvanučioničko učenje kao način usvajanja temeljnih prirodoslovnih koncepata kroz obrazovne cikluse', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:950868

Ištvanović J. Istraživačko izvanučioničko učenje kao način usvajanja temeljnih prirodoslovnih koncepata kroz obrazovne cikluse [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology; 2019 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:950868

J. Ištvanović, "Istraživačko izvanučioničko učenje kao način usvajanja temeljnih prirodoslovnih koncepata kroz obrazovne cikluse", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:950868