Obradović, N. (2017). Facebook kao medij komunikacije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445
Obradović, Nela. "Facebook kao medij komunikacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445
Obradović, Nela. "Facebook kao medij komunikacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445
Obradović, N. (2017). 'Facebook kao medij komunikacije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445
Obradović N. Facebook kao medij komunikacije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445
N. Obradović, "Facebook kao medij komunikacije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096445