prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao kanal za oglašavanje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društvene mreže kao kanal za oglašavanje
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. urn:nbn:hr:145:582176

Tadić, Dražen
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Tadić, D. (2017). Društvene mreže kao kanal za oglašavanje (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić, Dražen. "Društvene mreže kao kanal za oglašavanje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić, Dražen. "Društvene mreže kao kanal za oglašavanje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić, D. (2017). 'Društvene mreže kao kanal za oglašavanje', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić D. Društvene mreže kao kanal za oglašavanje [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

D. Tadić, "Društvene mreže kao kanal za oglašavanje", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176