König, K. (2017). Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003
König, Karlo. "Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003
König, Karlo. "Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003
König, K. (2017). 'Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003
König K. Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003
K. König, "Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003