prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. urn:nbn:hr:145:908447

Mikolčević, Valentina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Mikolčević, V. (2017). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

Mikolčević, Valentina. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

Mikolčević, Valentina. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

Mikolčević, V. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

Mikolčević V. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

V. Mikolčević, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447