Mikolčević, V. (2017). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447
Mikolčević, Valentina. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447
Mikolčević, Valentina. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447
Mikolčević, V. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447
Mikolčević V. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447
V. Mikolčević, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447