prikaz prve stranice dokumenta Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. urn:nbn:hr:145:782316

Vajda, Anja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Vajda, A. (2017). Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316

Vajda, Anja. "Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316

Vajda, Anja. "Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316

Vajda, A. (2017). 'Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 03 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316

Vajda A. Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 July 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316

A. Vajda, "Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316