prikaz prve stranice dokumenta Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. urn:nbn:hr:145:175933

Berečić, Dario
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Berečić, D. (2017). Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933

Berečić, Dario. "Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933

Berečić, Dario. "Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933

Berečić, D. (2017). 'Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 22 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933

Berečić D. Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 July 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933

D. Berečić, "Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933