prikaz prve stranice dokumenta Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. urn:nbn:hr:145:176190

Iskrić, Mateja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Iskrić, M. (2017). Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide) (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190

Iskrić, Mateja. "Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190

Iskrić, Mateja. "Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190

Iskrić, M. (2017). 'Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 01 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190

Iskrić M. Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide) [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 June 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190

M. Iskrić, "Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190